marți, 18 ianuarie 2011

Concluzia?

Asta e realitatea.Nu sunt dragutza(fizicalmente).Deloc.
Nu sunt nici macar destepta.
Nicicum nu sunt.poate doar PREA frustrata,PREA obosita psihic.
PREA plictisita de cotidian.
Nu sunt aroganta.doar las impresia asta.
Nu (mai) sunt obsedata de nimic,momentan.si aici,e posibil sa mint.Din scarba.
M-am saturat de pasivitate chiar daca e o agitatie cumplita in jurul meu
mai ales in zilele astea. Mai precis luna asta.
Nu mi-e dor de nimic..ma transform intr-un bloc de gheata.
Vreau sa schimb ceva.orice.totul.dar sunt lenesa.Ma complac situatiilor de cacat.
Nu sunt nebuna..doar lucrurile scapa de control cand imi tapezi nervii,nicidecum eu.

sunt dependenta de vicii dar nu frecventez mediile vicioase. Interpretabil.
Mi-e somn..
si as vrea sa zic ceva interesant.dar sunt confuza
din toate punctele de vedere.
Si iar am inceput sa visez urat.
Si mi-e frica.

SUNT O FRICOASAAAAAAAAAA!!

2 comentarii:

  1. Cat de bine ai exprimat ceea ce simt si eu acum !!! Sunt un paradox biped.

    RăspundețiȘtergere
  2. e bine sa vad ca nu sunt singura care nu mai stie ce si cum... incepusem sa-mi fac griji :)) hihi merci :)

    RăspundețiȘtergere