sâmbătă, 28 noiembrie 2009

M-am hotarat sa mor

M-am hotarat sa mor!
M-am hotarat sa mor mai mult ieri decat azi,mai mult maine decat poimaine!Mai mult in interior decat in exterior!
M-am hotarat sa mor in tine,departe de tot ceea ce este al meu,adanc infipta in plasticul sufletului tau!
M-am hotarat sa mor intr-o zi pentru a nu muri intr-o noapte! Zilele ma omoara iar noptile ma reinvie in moarte!
M-am hotarat sa mor intr-o zi de toamna caci totul moare toamna! Nu cauta sa ma reinvi in primavara printr-un mugure.
M-am hotarat sa mor in mai multe clipe de singuratate caci viata mea a trait pana acum fara mine.
M-am hotarat sa mor prin fumul unei tigari ,mai mult pentru a fii ingropata apoi langa filtru intr-o scrumiere de vise!
M-am hotarat sa mor pe malul unui ape sa ma ingropati in valurile reci!
M-am hotarat sa mor caci nu mai pot muri de prea multe ori in moarte!
M-am hotarat sa mor pe nori negrii caci prea mult am colindat vazduhurile fara a fi iubita.
M-am hotarat sa mor intr-o secunda de nemoarte.
Am nemurit cand m-am hotarat sa iubesc,dar acum cand nu mai am pe cine sa iubesc,AM HOTARAT SA MOR pentru ca mai apoi sa moara si dragostea mea.
M-am hotarat sa mor caci nu mai vreau sa-mi chinuiesc sufletul .
M-am hotarat sa mor caci de prea mult timp am murit in tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu