luni, 8 februarie 2010

He`s missing me but he doesn`t knows why (?!)


Impertinentza si orgoliu nejustificat. Lipsa de consecventza. Lipsa de convingeri proprii.

Mi`am aprins tigarea ca sa descriu mai bine . Lila si 80`s ..prea usor de prevazut. Banal si simplu. Lipsa de spontaneitate si fastacismul tau contiuu dau misterul si inexistentza unui lucru concret iti naste dorintza de a ma vrea. nu`i suficient sa ma vrei,ar cam trebui sa mai si faci ceva sa ma ai .
Numai la mine se aplica "cere si ti se va da" -ul.
Incapatzanat pana la Dumnezeu si inhibat peste masura de prezentza mea bizara. Paradoxal.
Luni in Bucuresti poate se va sparge gheatza. Nu mai fi asa mat.Iti cer doar sa cazi in dorinti si naturalete .. Nu rezolvi nimic daca stai catarat in varful incercarii de a elucida mistere care nu mai sunt de mult. Aici ai gresit,ai ramas cu aceeasi impresie eronata despre mine. O sa gresesti in continuare caci tu nu inveti din greseli .
Imi plac plushurile. Ce ai de gand cu asta ?

Nimic ciudat dar totul de iubit. Nici un motiv pentru asta si totusi, Lipsa consecventzei tale ma innebuneste (in sensul bun ) ..imi place sa te analizez chiar si cand dormi. Si atunci ramai in tine .
Oricum,de visat tot ma visezi cand vreau. Nu te disper. Asta o spui prin dorul de mine. Asta te zapaceste si de asta vrei sa scapi .
Stai linistit,mai am putin si voi ajunge in bratele tale. Atunci,nu`mi mai da drumul . Macar odata apreciaza(-ma) ..altfel o sa plec caci nu`ti mai dau alte oportunitati.
O saptamana mai ai sa`ti faci curaj . Vin luni.

"tu,fraiero ..chiar ma iubesti (...)..si mi`e frica.si de aia fug"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu