miercuri, 20 aprilie 2011

mie.

Nu-mi spune ca sunt ceea ce nu sunt.
Sunt o vicioasa a incapatanarii dusa la extrem si ma mint cand spun ca tin cont si de alte pareri. In fond si pe langa,imi provoaca repulsie parerile contradictorii. Asa a fost dintotdeauna. sangele mi se urca mai repede la cap...
Nu neg ca poti cunoaste in aproximativ 1000 de zile un om. Dar asta se intampla doar la suprafata. Daca spune mult,nu inseamna ca spune tot sau ca spune adevarul . Se intampla sa ai nevoie sa vorbesti,aiurea.Cand te simti ratacit si orbecai dupa o nenorocita de certitudine.Atunci.
Eu nu spun cand simt pentru ca sunt egoista. prabusirea sau inaltarea imi apartin doar mie. eu sunt singura vinovata sau singura care trebuie sa culeaga laurii..si perpendicular pe continut,nici nu cred ca ai intelege.
Sunt pregatita sa-mi asum ori nimicnicia ori reusita totala,nicidecum viata intermediara.

Eu pot sa-mi continui drumul si singura. Nu ma flatezi cand iti dai cu presupusul. Pentru o concluzie corecta e nevoie de o documentare asidua centrata pe interior

2 comentarii:

  1. Bine ai venit în club : 'Sunt pregatita sa-mi asum ori nimicnicia ori reusita totala,nicidecum viata intermediara.'

    RăspundețiȘtergere