marți, 11 iunie 2013

rahat de blog.

Well, dupa o luuunga perioada in care m-a durut in cot de blogul asta si de tot ce contine el, azi,datorita umorului negru al lui God, tiptil tiptil mi-am bagat parola si userul si iata-ma. dupa ce rasfoi cateva mai multe postari am ajuns la o singura concluzie: VARZA proaspata. ca mereu ,motivul pentru care am scris mai bine sau mai prost,mai penibil sau mai veridic,acelasi e si o sa ramana. mai exact aceeasi fiinta /creatura/plamada a bunului D-zeu care sa incapataneaza sa-mi futa meciul ori de cate ori vrea din plictiseala sau din nostalgie.si asta n-ar fii o problema daca simplul fapt de futere m-ar lasa rece.dar nu ma lasa. doar ..imi lasa picioarele de la genunchi in jos,carpe. si nici asta n-ar fi mare drama daca viata mea ar fi atat de incarcata de emotii de orice fel. dar ,viata-mi in ultimea vreme din pdv al simtirii a fost cam zero. si-atunci,acest cadru ma face pe langa sa simt nevoia cumplita de a ma lua de par si de a matura cu mine pe jos,sa mai si fumez mult si asta ma enerveaza si mai tare ca nici nu mai am asa multe tigari incat sa le irosesc pe o cauza pierduta. Dar ma rog, nu are rost sa intru in detalii si sa vreau fluturasi ori pla mea mai stie ce astfel de insecte mai sunt folosite metaforic pentru a descrie turbulentele din stomac. Ideea e ca tot staaaau si meditez la ce n-ar trebui nici macar luat in considerare si ca tot nemultumita sunt.fizic,psihic,spiritual.Viaat trece si eu numar orele sa treaca mai repede ca nu se intampla nimic interesant atunci cand ridic din umeri.si sa mai adaug ca vroiam ca blogul asta sa mai si dispara de pe fata internetului? ihm, m-am razgandit. il mai las sa-mi mai amintesc de cacaturile simtite si de cele ce-or sa mai vina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu