miercuri, 19 ianuarie 2011

******

1(motivul caderii ..nu e,e doar perioada de DUPA cadere.mai exact,starile)


Sunt trista pana in maduva oaselor.Am impresia ca se desprind parti din mine.
Simt asta. Aproape vad asta..
Si in toata tristetea asta REFUZ orice.pe oricine.
Fiecare cuvant ma face sa rad nervos. Si totusi inca sunt pasiva.
Ma simt undeva afara din mine.Parca as fi la circ.Pe scena mi se ofileste sufletul si ceilalti rad de expresia pe care o are.O moarte hazlie.
.Si nici eu nu fac exceptie.
Ma uit cu ochii largi deschisi.Mirata si oripilata si tot imi vine sa rad.si rad de propria mea neputintza.

In cateva minute s-a surpat tot.din temelie am cazut.
Si nu reactionez.asta ma intriga.si acum,cand scriu..parca scriu despre dezastrul altcuiva.
Stiu,multi au trait toate lucrurile astea...dar in toate difera intensitatea.
stii,am vrut sa plang.Dar nu am putut.de-abia mi-am smuls 3 lacrimi care s-au uscat in coltul ochiului inainte sa infloreasca cum ar fi trebuit.
Si sunt mandra de mine ca nu mai plang.ca nu mai pot sa plang.
Desi sunt trista,stiu ca sunt puternica si nimic din ce are sa mai fie nu ma poate face sa ma reintorc la mine-cea care eram candva..la timiditatea care m-a facut odata sa-mi ingenunchiez ideile si gandurile.

Nu-mi pare rau ca m-am pierdut si ca am devenit o scarba.
Merita.Multi.
cei pe care ii iert,imi sunt prieteni.
putini,ce-i drept..

Ajung la concluzia ca am devenit imuna la suferintza.
si cand sunt trista..stiu ca mi-o fac cu mana mea sa scap de monotonie.
Sa-mi fie depresia necesitate?mod de viatza..?!Wtf..asta a sunat cam laim.

Sunt un exemplar tare ciudat.da,EXEMPLAR.Cybor creature..altceva nu ma pot considera.
Oamenii in general stiu ce simt.si un sentiment predomina de obicei intr-o situatie.La mine sunt la extreme si ingramadite.
Simt tristete in pasivitate si un tremur negativ interior si o nervozitate iesita din sferele bunului simt si o dorinta de a face rau..cuiva,oricui,MIE si mai sunt si blazata si stresata de examen(ele) de vineri si plictiseala si ma seaca si o lehamite de tot ce ma inconjoara si toate astea de-odata. :|

2(motivul stresului)

si as vrea sa-mi sparg monitorul in cap ca doar stau si aberez in loc sa invatz..dar acum ca tot a venit vorba de invatzat ,profu` cu ,care o sa am ex..e un dobitoc,un retardat,un imbecil,un nenorocit,un mi-se-rupe-de-cursurile-voastre-eu-vin-cand-vreau-de-la-Bucurestiu`-plii-dar-voi-tre-sa-invatzati-ca-animalele-ca-eu-va-pic-pe-capete.
Poi bine bai nene..tu ai impresia ca eu nu mai am alte preocupari in afara da cacaturile tale de cursuri?mi se rupe de picatul tau.Ca oricum te aburesc la subiect de nu o sa-ti vina sa crezi.haha..

Lol...ma duc sa-nvvatz ca oricum nu am viatza. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu