vineri, 17 august 2012

Nu poate fi totul perfect.

Imi place singuratatea deplina. Imi place sa fiu cu cineva si sa nu fiu. Imi place sa ma ascult,sa ma cert,sa ma condamn si-apoi sa m-arunc. Imi place sa cred ca am lucruri mari de facut si ca totul o sa vina cand voi fi pregatita. Imi place asteptarea,dar cel mai mult imi place sa nu astept si sa se intample. Imi place sa nu iau lucrurile cum se arata ci cum sunt cu adevarat,dincolo de ele. Si-mi place sa te gasesc dimineata in cearceaf dar tu sa ma cauti ostenit. Imi place sa cred ca m-am nascut pentru tine iar tu sa-ncercti necontenit sa-mi demonstrezi asta. Cu formule ori cu mangaieri,rascruce-mi consanta in cer cu sori. Imi place sa fiu libera,dar controlata din exterior cu subtilitate,caci altfel ti-ar fi teama de mine.
Nu poate fi totul perfect. Fiecare are probleme de rezolvat cu sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu