sâmbătă, 4 aprilie 2009

De ce sugar skin?


...Pentru ca trebuia sa existe un coltisor al meu in care sa pot sa`mi asez gandurile cand simt nevoia... Nu cred ca este absolut necesar sa`l citeasca prea multi oameni.Oricum nu cred ca ar putea sa ma cunoasca cineva doar din cuvintele..dar aceasta e singura modalitate de a ma dezvalui eu,mie! "Sugar skin" e pentru a nu uita gustul dulce al cafelei dimineatza..pentru a invatza fumul de tigara sa danseze in momentele mele de ratacire! ..pentru a ma ajuta sa gasesc ceea ce am pierdut de mult sau ceea ce nu am avut niciodata! ..pentru a pastra ceea ce am azi si pentru a elibera ceea ce voi pierde maine! ..pentru a aprecia ceea ce ma face sa zambesc si pentru a inlatura tot ce doare! Vis sau realitate.. Iubire sau ura..Pasiune sau indiferentza! Cuvintele,punctele de suspensie imbraca fiecare traire a mea.. Eternele cuvinte ce pot fie sa aline ,fie sa raneasca! ..Pentru inceput doar 2 cuvinte " sugar skin" !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu