marți, 7 aprilie 2009

...dimineatza!


In sfarsit am reusit sa traiesc o dimineatza! :) mi se pare incredibil cum totul e asa schimbat in picurii de roua (nu pot spune ca`i vorba de roua,roua..dar e feelingul acela ..:X dimineatza e dimineatza ).. Aceleasi strazi imbracate in primele raze de soare imi par aproape necunoscute ...parca as vedea cladirile pe langa care trec aproape in fiecare zi,pentru prima data ! totul e asa de ciudat dar totusi...atat de placut! De unde tristetile de aseara ? de unde melancolia pentru zilele acelea....pentru zilele de vara trecuta ? ..toate au disparul datorita unui zambet nascut intr`o dimineatza! traiesc acum un timp pur,neamestecat cu trecutul sau cu viitorul! Cred ca singurul lucru ce o sa pastreze intreg firul "trecut~viitor" este cafeaua... si fumul de tigara ! si..nu conteaza ca maine poate disparea senzatia de azi..cel putin am trait`o ..si o traiesc la intensitate maxima.. sunt bucuroasa,binedispusa,fericita.. spune`i cum vrei sentimentului acesta,cred ca il cunosti si tu..eu una as zice ca sunt....doar eu ,regasita! hmm.. nu mai intereseaza ca unii sunt tristi azi ..acum vreau sa fiu egoista..sunt egoista! mi`e bine ca mi`e bine si nu ma intereseaza ca oamenii se impiedica in graba zilnica de mainile mele ,care ,parca nu`si mai gasesc pozitia langa corp! mereu sunt pusa in situatia de a nu stii ce sa fac cu trupul meu..parca spiritul mi s`ar desprinde cumva de mine si corpul meu,abandonat se plimba aiurea pe stazi... intr`o dimineatza!

2 comentarii:

  1. fara tristete...fara regrete...doar melancolie...

    ~hai sa retraim vara trecuta prin fum!~

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu uita,nu uita nici un moment.. nu as vrea sa pierdem nici un gand.. :(

    RăspundețiȘtergere