duminică, 3 mai 2009

Iubirea nu se uita! nu se sterge spunand "adio"



"Nu uita,nu uita nici o secunda petrecuta cu mine! caci secundele alea,sunt secunde din viatza mea,iar viatza mea ar fii stearsa fara secundele petrecute cu tine!" Asa suna rugamintea ei,de fapt acesta a fost modul ei de a implora soarele s`o mangaie! ..poate ca acum nu mai stie sa`si scrie durerea.. nu mai picteaza in culori tipatoare deoarece a fost acolo unde nu sunt culori! nu mai stie sa`si incante urechile cu piesele ce altadata o topeau de placere! nu mai stie sa rada inocent,ignorant,aiurea! gandurile o macina in fiecare noapte,ducand`o departe de asternuturile ei albe.. si`a sters puritatea,si`a manjit sufletul ,si`a tocit tocurile incercand sa gaseasca drumul spre locuinta fericirii sale! si`a cautat sclipirile din ochi in raul ala tampit..desi uraste apa sta p un pod,privindu`si chipul in apa dezgustatoare. ..podul se poate rupe,stralucirile din ochii ei nu mai pot fii gasite...sunt purtate departe departe...
In incercarea de a`si suspenda trupul in libertatea cerului-inaltzand mainile si simtind inaltimea- isi pierde pe rand fiecare amintire frumoasa.omogenitatea nu mai exista,sperantza e desarta iar timpul parca a capturat toata amaraciunea!
Acum stii si tu,stie si toata lumea ca viatza ei e stearsa..stie toata lumea ca secundele ei sunt pierdute in neant.. Vrea sa strige: " tigarea aia era dragostea mea,scrumul imi trada slabiciunea cand iti priveam mana..si tu?ce ai facut tu,fraiere?...mi`ai aprins`o si mi`ai aruncat`o!" ...dar nu poate! 1 an de cand te`a cunoscut... 5 ani..(stii tu continuarea)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu