marți, 5 mai 2009

Drum pentru nebunie


ce porcarie! e mega aiurea starea asta! si oamenii din jurul meu parca se incapatzaneaza sa fie din ce in ce mai cretini! nu mai suport nici o miscare,nici macar cel mai mic zgomot facut de deschiderea sau inchiderea ploapelor si ..cu atat mai putin zgomotul creat de epilatorul colegei mele de camera! parca acea chestie mica,se incapatzaneaza sa`mi faca mie in ciuda,parca stie ca azi sunt fucked up.. si culmea...masinaria aia tampita merge timp de 2 ore! huh! si`apoi incepe distractia din lumea lor! sunt banale...nu au scopuri..nu`si fac griji..nu au o balantza a lucrurilor si nici macar o lista cu "must do.." Nu`mi place faptul ca respir acelasi aer cu ele..nu`mi place muzica lor siropoasa si de duzina ce o asculta..nu`mi place ca incearca mereu sa fie politicoase.. nu vad ca nu am chef de ele ? nu pot intelege ca nu le suport fara motiv? ..2 luni! inca 2 luni si scap de ele! de abia astept.... am rezistat atat , mai pot duce inca 2 luni ! heh..si dupa FREEDOM! :) i can w8...azi sunt parca putin mad :D bine,in fiecare zi sunt mai mult mad.......... azi nu`mi gasesc locul,nu ma simt bine,nu am chef...nu stiu ce`i cu mine! ma uit la desene,pierd timpul aiurea incercand sa ma conving sa fac anumite lucruri ce nu`s prioritare..renuntz si lenevesc aiurea... tot cu gandul la o stea sunt! dar cine sa mi`o cumpere? cine sa mi`o arate in cadrul constelatiei ei ?...nimeni! mi`e dor de ziua de ieri... cand stateam p mal ,privind muresul in lumina difuza a apusului,privind luminile....respirand eternul fum de tigare..si desi eram pierduta in amintiri,eram undeva in mine.. ma priveam din interior... nu ca acum cand ma holbez la mine ca la o oglinda,din tampitul exterior ,incercand sa ma inteleg.. si sa`i inteleg si pe cei din jurul meu...lucru ce la ora asta pare imposibil .... !au ramas numai bule din sufletul meu ... ..Acum tac pentru ca "colegele" s`au hotarat sa`mi f**a iarasi seara cu cacaturile lor de piese! bleaaaah! gata ! finish!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu