duminică, 17 mai 2009

...


M`am saturat de tot. intelegi ? ..de tot! si de tine..! Nu stiu de ce esti asa! ai devenit un ignorant! traiesti sa jignesti oamenii! iti iei masca de om de neatins si`ti hranesti setea de rau facand rau! te uiti in oglinda adeseori..imi spui ce vezi?imi spui ce crezi despre omul ala? Ce o sa faci cand o sa`ti rup masca.. o sa ramai socat in fata mea si o sa incerci sa`mi aduci mai multe argumente? ..o sa fii gol. un nud aiurit ratacit pe propria lui sosea.. dezbracat de ganduri si duritate! Ce vad eu cand ma uit in jurul meu...? vrei sa`ti zic ca vad pustietate? .. nu... privesc picturile ce`mi stau agatate sistematic pe perete.. si vad...FRUMUSETE! sunt o fiintza...nu`s pustie.. sunt frumoasa in interior! altfel nu as putea crea frumusete cu o pensula! poate ca uneori vopseaua e prea apasata..dar cine observa lucrul asta? ..tu in nici un caz,desi as vrea sa vezi! Deschide ochii! Priveste`ma!priveste`i! ...Ce`i in mine? "gol" ..asta ti`am raspuns! ..nu avea rost sa`ti spun nimic altceva! nu stiu ce mai are rost..nu stiu ce astept,ce caut,dupa ce tanjesc!"Mi`e dor de tine" .."Vreau sa fi aici" ..."Sunt acolo pe plan spiritual" ... si totusi si cand te tineam de mana erai in alte dimensiuni! Nu mai sunt ce am fost,poate mi`as dori sa mai fiu.. dar nu am pentru cine! Esti fericit?..te faci singur fericit? ..MINCINOSULE! nici tu nu crezi lucrul asta! Devi rece..tot mai rece cu tine si in tine! lumea nu se opreste in loc pentru durerea nimanui... nici pentru a ta! Dar cate stim noi despre durere?despre iubire?despre fericire? ..eu nu cred ca mai stiu nimic. am uitat sa mangai..sa alint..sa iubesc!
De azi nu te mai vreau! ....
O sa te vreau cand o sa ma vrei!
DA! Vreau sa ma vrei PENTRU DEFECTELE MELE! Poti dori o pesoana cand o vezi ca se pierde in jurul tau,cand tremura cand te priveste,cand plange ca nu esti langa ea!
Sunt un joc? ..RAMAN UN JOC! ..doar in mintea ta, caci eu nu mai joc jocul asta stupid!
Intelegi ca doare? nu mai am putere sa continui,poate nici nu mai vreau!poate nici nu`mi mai doresc sa`ti vad degetele jucandu`se lenes cu o tigare..m`as inneca cu fumul ei toxic! ..si as muri... hehe! asa as muri din viatza ta ! si as uita orele in care ma pierdeam prin patul tau! puteai sa te intorci cu spatele la mine si nu m`ar fi interesat,caci erai acolo si te simteam pana in varful degetelor!..te simt si acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu