vineri, 22 mai 2009

speachless

e ciudat...
parca Dumnezeu imi face poze! acum vrea sa risipeasca ploaia prin noaptea mea de fum.. Si ii si mai ciudat ca ma simt bine,desi sunt inconjurata de tacere! o tacere de spini,odioasa..o tacere care as vrea sa se termine! Si mai e si un gol.. Un gol ce ma doare si as vrea sa nu mai fie golul acesta! trecutul e mereu prezent in tot ceea ce fac! parca viatza mea ar fi o piesa de teatru care mereu se repeta,uneori cu alti actori! unii au parasit scena si altii le`au luat locul! dar aceleasi framantari,aceleasi vise,aceleasi dorinte!
Am privit azi alti ochi si am fost privita de alti ochi..si ochii aceia imi priveau parca in suflet! Am zambit,am oftat,am plecat! Au plecat si ei..pe un alt drum! Vreau sa ii reintalnesc si sa privim in aceeasi directie..si Doamne..Te rog! da`mi un strop de credintza si de fericire.. fa sa nu mai doara!
:( nu mai pot indura durerea asta...am un cutit in suflet! o rana mereu deschisa,mereu sangeranda..
dar acum,e mult prea dimineatza sa mai fiu trista! "noapte buna,scumpa mea!" ..imi urez singura! si sper sa adorm,departe de sufletul meu.. ..oricum de viatza mea sunt prea departe si nu o mai zaresc,nu o mai plang,nu mai tanjesc dupa ea.... inca o noapte de singuratate! prima din cele ce vor urma! ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu