luni, 1 iunie 2009

17 minute!


In urmatoarele 17 minute vreau sa traiesc! Vreau sa uit,sa tai,sa sterg si sa lipesc..clipe vechi sau noi! In urmatoarele 17 minute vreau sa iubesc la fel cum am iubit in ultimele 17 minute! Azi imi lipsesc eu,mie! mi`e mila mie de mine,ma invidiez eu pe mine! In urmatoarele 17 minute nu o sa stiu de ce scriu,despre ce si despre cine scriu! In ultimele 17 minute,am baut o cafea (singura) ,am fumat 2 tigari (singura) ,as fi vrut sa plang (singura) .. Insa in urmatoarele 17 minute o sa visez ca o sa beau o cafea cu lapte (cu tine) ,o sa fumez 2 tigari (cu tine) o sa vreau sa zambesc (cu tine-cu oricine) ...Poate ca or sa fie 17 minute cruciale ,17 minute de delir sau 17 minute de chin in cazul in care nu voi putea visa la tine,cu tine,langa tine! (/oricine) oricum orice varianta ar fii binevenita acum!am nevoie de ceva sa`mi revin din starea asta de plictis,agonie... Urasc partea cand sufletul imi aduce aminte de sentimente..e ca un ceas desteptator ,fixat sa sune din 17 in 17 minute ,spunandu`mi: "-hei! e timpul sa`ti trezesti sentimentele ,sa le imbraci in portocaliu si sa iesi cu ele la plimbare pe oriunde vrei" Sufletul mereu imi canta inainte sa adorm piesele mele preferate si ma leagana ca pe un copilas de 1 an in patutul gandurilor mele! Sufletul mereu tipa la mine sa`mi aduc aminte de cartea uitata in coltul acela ,acum 17 minute! parca nu mai suporta sa o ignor : "citeste`o! de ce nu vrei sa o citesti cand stii ca iti place? "
Dar in urmatoarele 17 minute nu mai vreau sa aud /sa accept/sa fac ceea ce`mi dicteaza sufletul.. nu mai vreau sa visez,sa plang sa fiu multumite,impacata si poate fericita intr`un colt al lui! O sa`i pun ochelarii mei de soare,desi afara ploua.. o sa`i ofer chiar si geanta mea rosie si rochita noua si o sa`l trimit la plimbare pe vremea asta teribila! in 17 minute poate se va umple de noroi..poate va uita sa astepte lumina verde la semafor si`l va calca o masina! poate ca in timpul asta voi scapa de el ..sau poate ca nu va vrea sa place! o sa tip la el pana nu va mai putea suporta si va vrea sa ma paraseasca ..si eu , o sa pot adormi cu gandul la cafea si tine!in urmatoarele 17 minute o sa traiesc fara suflet,fara mine..dreamless!
..Au trecut 10 minute! o sa adorm in urmatoarele 7! de ce 17? ...pentru ca a ajuns sa ma obsedeze cifra asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu