sâmbătă, 27 iunie 2009

Aiurea?


Ma trezesc prea devreme sau poate prea tarziu!
Ma trezesc cu sufletul gol si caut sa`mi fac un frappe.. Vreau ceva rece cu gust de cafea! Alegerea perfecta!
Ma trezesc sifonata de ganduri dar ce ciudat! ..Nu gasesc nici unul! Privesc pe fereastra fara sa vad nimic,fara sa ma gandesc la nimic!
..Poate am invatzat sa accept! Accept totul asa cum e si nu caut nici un fir sa`l innod pentru a trai aceiasi viatza!
...Greu? Doare? Aiurea?
Poate! dar intr`un mod ciudat azi nu ma simt singura cu mine! Savurez dimineatza ascultand vesnica piesa ce o ascult la cafea "Buy me with a coffee! " ..eu ma cumpar singura,n`am nevoie de un "El"..


O sa ma apuc iarasi de pictat :) de versuri.. o sa ma apuc iarasi de mine..Ca de ultima raza de soare inainte de apus :)
...O sa privesc apusul cu aceiasi sete ca si pana acum! ..
O sa beau cola si o sa fumez pe o piatra rece ,in intuneric!
O sa stau in ploaie sa o simt nebuna! sa o simt peste mine! peste mintea mea!
O sa iau pe cineva de mana si o sa rog persoana respectiva sa`mi spuna o poveste!
..si o sa ma plimb pe strazi pustii !
Zdrobesc vise! Calc realitatea in picioare ca niciodata! Deformez tot ce`i urat si Zambesc ..
..pana la urma trebuie sa stii sa zambesti cand ti`e greu nu cand toate`s "bune si frumoase"

Multi se hranesc cu rautate ,eu ma hranesc cu ironie..
Multi calca in picioare ce`au avut frumos candva,eu calc in picioare lucrurile frumoase ce nu le`am avut desi mi le`am dorit!
Ce stiu oamenii despre mine? ...Ce stiu eu despre ei? Eu nu stiu nimic! nu vreau sa stiu nimic !
Azi mi`e scarba de tot! ..Azi nu mai am oja rosie pe unghii si nici parul frumos aranjat! azi nu`mi trebuie nimic! ..si ciudat ..dar in scarba asta acuta de tot ce ma inconjoara ,ma cred superioara! E ca si cum i`as arata vietii ca nu ma mai impresioneaza cu nimic si ca pot trece peste orice! Cred! stiu!
Sunt mult mai puternica. poate prea puternica pentru un copil de 20 de ani!
Razi de mine? ..eu rad de tine ca tu habar n`ai de ce razi!
Pot sa fiu exact cum vreau eu..Ma pot duce la magazin doar intr`un tricou..ma pot duce la bal in tenesi ..si stii de ce?
NU MA MAI INTERESEAZA!..
O sa fumez o tigara pe spate in iarba si stii de ce? Pentru ca`s aiurea! ..Dar am uitat ca nimeni nu citeste cum sunt eu "aiurea"... si cel mai important lucru : N~AM UITAT CE N~AM AVUT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu