marți, 2 iunie 2009

Lovesti in mine!

"Lovesti in mine" ..asta ti`am spus mereu insa nu ai acceptat o asemenea posibilitate absurda! ti se pare ca totul e fix ca tine,parerea mea nu conteaza,ceea ce vreau e de prisos..de sentimente nu mai spun nimic .. nu vreau sa`mi amintesc de ele! ploua! picura rece! in mine ploua,afara ploua! In cer oare cum e vremea? ingerii cum se feresc de ploaie? cum simt Ei ploaia? ... Eu o simt absenta,acum nu ma intereseaza prea tare desi..ma face sa fiu nostalgica! Lovesc in tine si in cuvinte! Lovesc in ceea ce am fost si nu mai sunt! Toata viatza mea a luat o intorsura ciudata in ultimele 3 zile! mi se pare totul un joc si nu`l pot castiga decat trisand! Ma gandesc la tine ca la o partea abandonata din mine,acolo -printre dezordinea monstruoasa din camera ta! mi`e dor de locul ala al tau ,si poate prea putin de tine! am invatzat sa nu`mi fie dor de ceea ce ma raneste! si parca as mai vrea un gust amar de buze imbibate in cafea neagra! si mana aia perfecta in imperfectiunea ei! aah... vreau poate sa mai dam o tura intr`o dupa`amiaza lenesa cu masina! ..eu sa stau in dreapta ,sa las soarele sa`mi mangaie fata cu putinele raze tarzii si sa`ti mai aprind o tigara! tu sa ma tii de mana in timp ce conduci si sa ma saruti ca prima data,cand asteptam verde`le la semafor! hei! O ultima cafea in "morrison h"..stiu ca`i ultima! mereu dupa ce bem cafeaua ne despartim! ne`am despartit de cand ne`am cunoscut! si Doamneeeee! asa mi`am dorit sa nu ne cunoastem! :( de ce? o poveste sfarsita/esuata/ratata din start!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu