sâmbătă, 20 iunie 2009

multumesc..Tie :)


Ce culori sa aleg sa pictez ceea ce simt pentru tine?
Ce simt pentru tine cum sa exprim?
Ce sa fac sa nu`mi mai fie dor?
..Fiecare minut ne apropie,fiecare secunda ma face sa`mi pierd rabdarea!
Mi se pare ca timpul trece din ce in ce mai greu! Distantza se mareste cu fiecare ora! Vocea ta ma calmeaza!
Iti multumesc pentru ceea ce ma invetzi ,pentru ceea ce esti,pentru ceea ce gandesti!
Iti multumesc ca te gandesti la mine in fiecare zi si pentru felul in care ma ti de mana!
Iti multumesc ca ma faci sa zambesc chiar daca as vrea sa plang si pentru faptul ca`ti place rasaritul!
Iti multumesc ca esti tu cel care`mi face inima sa`mi vibreze cand ma atingi!
Iti multumesc pentru zambetele tale dimineatza si pentru parfumul pe care l`ai purtat!
Iti multumesc pentru ceea ce sunt cand suntem impreuna si pentru orele noastre!pentru amintirile noastre! pentru gustul buzelor tale!
Aleg sa pictez saruturile ,miresmele,mangaierile si tot ceea ce m`a facut sa surad, in culoarea dragostei! Aleg sa`mi pierd timpul deruland amintiri! strang tot ceea ce doresc sa am din nou si nu mai gandesc in avans! Te simt in tot corpul! mi`ai acoperit golul ce`l simteam adeseori si ..iti multumesc pentru bricheta!
..Ce spui,ai vrea sa fumam o tigara impreuna?..promit ca o sa fumez elegant ca o domnisoara!
..Si poate imi oferi si o ceasca de cafea? ...O sa`ti multumesc! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu