marți, 6 octombrie 2009

De cand te iubesc..


..A fost un sfarsit de august si un inceput de toamna ! toamna inca mai e..
Am invatzat in acel inceput de toamna ca vor exista intotdeauna oameni ca si mine si ca nu tre sa ma afund in intunericul neajunsului.Uneori va fi greu sa accept ca nu totul e insa cum vreau eu! disperata,sifonata de remuscari pentru ceea ce nu am facut bine,pentru clipele negre, m`am ridicat atunci deasupra lor si am reusit sa percep micile minuni ale lumii ,am fost deasupra curcubeului stand doar pe o linie alba intr`o dimineatza!
poate ca a fost o lectie ce trebuia invatzata ,poate a fost doar o incercare in ceea ce`mi priveste sentimentele ..a fost totusi mai mult decat bine!
Am invatzat ca pot iubi doar un singur om,acelasi ca si pana acum,cu aceeasi disperare! si da...omul asta m`a dus la extaz si m`a coborat in cea mai cruda agonie fara nici un efort! M`a facut sa uit ca`l iubesc si mi`a dovedit ca doar pe el il iubesc! mi`a urat calitatile si mi`a indragit defectele! Acum,desi din nou departe, il simt mai aproape de mine ca niciodata..l`am asteptat chiar si cand il aveam si nu`mi pare rau.. e ca o muzica intr`o zi surda de vara ..o coarda rupta care totusi scoate sunete dintre cele mai frumoase..E nebunul meu care stie cum sa ma sarute...sunetul pentru corzile`mi rupte!

2 comentarii: