duminică, 25 octombrie 2009

..greseli repetate

Seara!
Sambata seara.. Ratez deschiderea la "Nerv"..ratez concertul .."vitza de vie"..ratez celelalte doua concerte din Taboo... Totusi ma hotarasc sa ies..poate la inceput doar voi hoinari pe strazi facand cateva poze la cladiri! aah...asa frumoase imi par aceste cladiri luminate vag de becuri rasletze... :) si totusi ajung in Nerv... si`mi comand o ciocolata calda alba .. "femeile nu stiu ce e bun " ..imi zice barmanul dupa ce`mi ia comanda..:)) incep sa rad ... si povestesc cu Flavi..si apare si Slayer..si povestesc si cu el ..privesc -sau mai bine zis: ma holbez la - picturile ce stau plictisite pe noii peretzi crem..si bancile de lemn aceleasi ..si aceeasi oameni!
..Dar nu ma mai uimeste nici disperarea nici plictisul din privirile lor! ..rautatea nemascata nu ma atinge..oricum au ajuns de mult la deloc tematoarea concluzie: "e o ciudata"...
Oamenii simpli ajung asa de complexi si cei complexi,genialii filozofi ,prin supletea si naturaletzea cuvintelor, par asa simpli,putand sa se exprime pe intelesul tuturor... Eu nu mai stiu unde ma aflu: geniala nu sunt,nici simpla,nici ciudata..Si vreau sa le strig in fatza : " LASATI~MA SA TRAIESC! EU VREAU DOAR SA TRAIESC ! "

...Dar traiesc in lumea mea- lasati`ma acolo!
...Dar visez sa`mi deschid expozitie-lasati`ma sa pictez!
...Dar incerc sa cant la chitara-lasati`ma sa`nvatz!
...Dar sper intr`un viitor mai bun,mai cu cercuri colorate,mai cu multe curcubee..mai cu ploi razlete,scurte,de vara..
...Dar iubesc acelasi om de un an si ceva-lasati`ma.............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu