luni, 12 octombrie 2009

neincredere la ei,aceeasi destinatzie la mine!


...Oriunde ma uit vad doar oameni! oameni tristi,oameni dezinteresati,oameni grabiti ..si cel mai important ..oameni ce`ncearca sa para ca au incredere in ei! sunt oameni diferiti carora le sta bine sa fie diferiti dar care totusi nu au incredere in ei! ...Tocmai ce am vazut o fata blonda,tunsa foarte scurt ,cercei gothici ,geaca de piele si cizmulitze la fel..toata in negru imbracata! ii statea super bine si cand a observat ca ma uitam la ea..poate prea insistent ,incepe sa se fastaceasca..si`atunci wtf? de c optezi pentru un look excentric daca nu `ti poti stapani gesturile in prezentza unei straine care doar incearca sa te intimideze!? Admir genul asta de oameni ..oameni ce`ncalca toate regulile in ceea ce priveste vestimentatia si chiar tintele in viatza. nu e usor sa fii diferit dar e al naiba de placut!
..Altadata: flex,bere,zgomot,agitatie cat cuprinde! Ma calca oamenii pe picioare fara sa `si ceara apoi,macar scuzele de generic! ok.. inchid ochii ..n`are rost sa`mi pierd asa, buna dispozitie! in jurul meu,aceleasi fete obosite si triste,aceiasi oameni care incearca sa`si gaseasca putina incredere in genti sau buzunare! Eu nu`mi pastrez increderea in geanta! in geanta mea imensa,ce vine sa se contrazica cu statura mea plapanda ,sunt doar cuvinte! trebuie sa fie in permanentza cuvinte! Increderea mi`o tin in shoozi! merg pe strada,tinand capul sus..poate uneori par aroganta dar am incredere in mine pentru ca mereu am aceeasi destinatzie : ziua de maine,privita cu ochelari roz :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu