sâmbătă, 24 aprilie 2010

De ce?



..Pentru ca:

1. Imi canta la chitara "Cea mai frumoasa zi.."
2. Ii plac oasele
3. ..si momentele mele in care debitez numai porcari fara logica pentru unii,perfect normale pentru noi.
4. Merge la teatru
5. ii place berea si parcul
6. face tratament
7. pare bad boy da` sensibilitatea il dezarmeaza
8. mi-a furat cercelul negru
9. a facut 600km
10. e la litere :D
11. Obsedat de Hitler
12. Heindl
13. poarta hanorace
14. imi cara geanta plina de carti
15. nu zambeste mult
16. spune numai "prosti" atunci cand deschide gura
17. nu fumeaza...
18. are maini perfecte
19. merge in Vama si la munte
20. mananca ce "gatesc" eu
21. e berbec-bestie-turbata
22. makes me shine
23. joaca baschet si ma bate mar
24. face poze in mijlocul strazii
25. Calientee.."irezistibil"
26. are shoozi latzi
27. +ochi ! Frumosi maaaa,nu doar ochi.
28. am impresia ca ma intelege (sper sa nu fie totusi doar o impresie )
29. sigur ar rade de`ar vedea chestiile pe care le insir eu aici..
30. e B.D.L.T
31. ma face sa par putin ametita de vise,putin trezita de cotidian
31. imi incalzeste mainile cu mainile lui :D
32. datorita lui am reusit performantza de a plange :-?? in parc+gara :))
33. oricum nu`i pe treaba lui
34. ma mai minte ca vine dar si eu il mai mint ca ma duc =)) poate o sa ne intersectam odata :D
35. Ii place becul meu rosu

P.s. Timpul se consuma de unde s`a oprit.

36. Putin arogant.
37. Putin dur.
38. Putin sensibil.
39. Putin intransigent.
40. Putin maleabil.
41. Putin timid.
42. Putin tandru.
43. Putin brutal.
44. Putin indescifrabil.
45. Putin Simpatic foc

P.P.s. Mult din el. Mult din ce caut eu.
Treuie sa fi foarte istetz ca sa`mi intri pe sub piele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu