miercuri, 14 aprilie 2010

omul umbrelor


Tipi!
Blestemi si nu te aude!
Nu te aude lumea de care acum iti e frica
Frica nu se mai termina,pulsul ti se accentueaza,capul mai are putin si`ti plesneste.
Te dor buricele sufletului cand incerci sa scoti de`acolo ghimpi de prietenie.
Te dor hainele constiintei inpacate. Toate te dor.

In tine nu crede.Ti`a dovedit`o cand te`a intrebat.

Acum,total bulversata de ceea ce s`a intamplat,ti`a incoltit in minte intrebarea: "oare nu s`a prefacut tot timpul asta?... oare omul pe care il vedeai un tot s`a dovedit a fi total imaginat? "
-Ti l`ai imaginat tampito!!
Ti l`ai imaginat ..si`acum cand iti dai seama,iti vine sa`ti insiri creierul pe zidurile caminului de ciuda ca ai trait doi ani in umbra minciunii. Si culmea! E vina ta!
Da! E vina ta!
Te`ai mintit singura. Ai refuzat sa`i scoti masca veche pentru ca`ti era lehamite sa`i sti adevarata fata si i`am dat una noua pliata pe imaginatia ta bolnava.
Esti naiva si proasta.
Proasta esti ca ai iubit ceea ce ti`ai imaginat si acum cand vezi ca de fapt nu ai iubit nimic,acuzi sentimentele toate ca toate sunt minciuni.
Si le pedepsesti
Si le ingenunchezi
Si mai bine taci.
Naiva esti cand crezi in ceilalti.
TOTI tradeaza. TOTI TE tradeaza.

Un om ce te vede prin ochii si minciunile celorlalti pe care le socoteste un adevar nu este om!
Sau poate fi omul umbrei...
Omul umbrei nu te cunoaste ca iubita ci ca iubita celorlati...
Omul umbrei nu vorbeste despre tine ci asculta ce vorbesc ceilalti si le crede minciunile...
Omul umbrei uita ce`a pretuit pentru a pretui mai departe ce pretuiesc ceilalti..
Omul umbrei are spirit de turma si vede doar gura ce defaimeaza si ii soarbe veninul..
Omul umbrei e las..
Omul umbrei e neomul inhaitat cu neoameni..
Omul umbrei e o jucarie ieftina! Jucaria de tinichea a tuturor.

A mea taietura in suflet a fost batjocorita de omul umbrei a carui menire a fost aceea de a-mi rupe firele de par din corp.
Tinichea ieftina e si sufletul meu ...
Tinichea ieftina e si trupul meu...
Aruncati acum cu pietre. NU ma dor.

Omul umbrei sa fie primul ...are prima piatra si ultima .
Are prima durere si ultima.
Are prima amintire si ultima.
Omul umbrei nu are continutul..
..S`a pierdut in pasi de inceput de cosmar si in pasi de sfarsitul cosmarului pleaca .
..Nu rabda furtunile minciunilor si nu lupta!
NU e omul umbrei umbra mea .

Eu sunt umbra a ceea ce nu a fost pana acum . Sunt umbra inventiilor mele. Sunt umbra omului umbrelor.

Copacul fara de el nu are umbra.
Eu nu te am.
Eu nu te mai vreau.

Cauta esentza.
O sa treaca ceva vreme pana cand o sa`ti para rau.
Prostule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu