miercuri, 16 iunie 2010

Hai..

Hai sa vedem.
Da-mi degetul.
Foarte usor ti-l pot atinge.violent ti-l pot smulge.
as vrea sa te doara.
da,as vrea sa ti-l rup. Si-apoi sa-l macin.
Asa ai rupt si ai macinat si tu..
Nu. nu trage perdeaua peste tine . De atatea ori ti-am explicat ca visele ce se ascund acolo nu te pot incalzi.
Hai,ar fi timpul sa ma saruti.
De mult nu ai mai asrutat golul de dincolo de mine.
De mult nu ti-ai mai prins picioarele in sarma ghimpata a exteriorului meu.
Nu,nu vreau sa plangi.
Vreau sa MA plangi.
Vreau sa cazi in fata mea.Eu vreau sa te ridic. Sa te duc in alte dimensiuni.
Inventez..
nu,nu aveam acelesi idei despre vazduhuri.
Stii,la mine acolo-departe-
..acolo la mine aproape ploua...
..e o ploaie frumoasa.si uneori ma face sa rad...
Ai rade si tu cand ai auzi ce baliverne scoate din picuri...
Odata mi-a spus ca ne vom intalni acolo si vom fi doar NOI..
Am incepul sa rad...
..Stiu,ai rade si tu cand ai auzi una ca asta.
Acum ce faci?
De ce ma arati cu degetul ?
Crezi ca eu sunt una...Crezi ca eu sunt ciudata care nu te adoarme?
Crezi ca razi?
...Nu te mai ascunde. Ai vrea sa plangi.Nu te doare nimic.
Corpul iti e intact...
Si totusi...Ai plange.
Te doare golul tau?
Hai,prinde-mi de mana golul.
condu-mi pasul.
Asa inavtam sa valsam amandoi in gol.Intr-un gol comun,extins de particularitatile golurilor noastre.
Nu mai scrasni din dinti.Nu te mai prinde ca disperatul cu mainile de par.
Inceteaza. Nu te mai inneca cu ce nu ai si nu gasesti.
Traieste prostule.Acum.Atunci ai uitat sa traiesti.
priveste-mi ochii.O sa vezi ceva acolo.Cred.
Hai,acopera-ma.
e pe undeva pe jos voalul.
Asa o sa-ti par invizibila..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu