miercuri, 30 iunie 2010

mai mult.


-Nu stiu data. Mi-e dor de tine. Mult de tot. Tu,ala de la litere.
-Mi-e asa putin dor de tine.
-..
Bine. Noapte buna!
-Eu zic ca mi-e dor de tine si tu zici bine?
Bine sa fie.
-Nu face sa fie si mai greu..
.. Tu,ala de la litere.

(e mai mult.e mai mult decat o banca intr-un parc sau decat o bere pe fuga..sau decat o tigara fumata de doi..
E mai mult decat as vrea sa fie.dar daca nu ar fi mai mult decat e ,nu as vrea.. )

-Nu stiu ziua.Cand? Aminteste-mi!
Joi..
Ziua cu fise de tratament.
-Mai mult decat ce nu exista departe?
-Ce nu exista departe e mai putin decat as vrea sa fie.
Imi place joia.Cred ca am noroc.
-Nu stii ce zi imi place mie..
-Ba da. Stiu.
De fapt,nu stiu dar lasa-ma sa ma mint.Vreau sa simt ca te cunosc mai mult.
-Mai mult decat ar trebui?
-Mai mult decat m-ai lasa tu sa stiu.
-Deja -vu.
-Nu.
..Deja-senti.
Tu,ala de la litere..

(mai mult. )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu