duminică, 20 iunie 2010

ploi

Ploua.
In curand..
mai asteapta cateva clipe.Nu nu te grabi.nu te ridica sa pleci.
Azi pleaca el.
Departe.
in curand..
o sa treaca timpul.
o sa va vedeti.ca si azi.

Ma roade dorul de a te revedea.
Imi place cand sunt macinata de asteptare.E mai frumoasa asteptarea.
O sa te vad.cateva minute.

Daca as sti ca esti mai mult decat multul care esti pentru mine , oare ce as face?
As vrea sa plang pentru tine.
As vrea sa am dreptul sa-ti reprosez toate prostiile pe care le zici,pe care le faci..
As vrea sa fim mai mult decat multul care suntem.
...pustiu
...intuneric..
..fulgere..
..brate...
suspine.
”As vrea sa adormi mereu in bratele mele.Sa-mi fie frica sa-ti mai dau drumul.Frica de mine..Frica de ce as fi fara tine..fara NOI SEPARATI MEREU!”
Saruta-ma in ploile mele.
pe-acolo printre fulgerele din ochi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu