sâmbătă, 5 februarie 2011

Copilul..

De 200 de x aceleasi amintiri. degeaba. nimic.
si nimic in ceasca de cafea. x doar aer?
pierduti printre lumini artificiale
si in fire de iarba verde..
ei nu dorm.
niciodata. in liniste...
un geam trantit iute si o pata de ceata
inaltata afara.fara tinta.
fara manusi te poti murdari
cand atingi oameni.

Si printre degete ti-a mai scapat un minut.
De 200 de x aceleasi gesturi. mecanice.
De cate ori ai vrut sa zbori spre alta lume?
pe stele mi-am odihnit in noaptea asta ochii.
adanc si rece. nostalgic si bruiat de razele lunii..

..era copilul. se ratacise in drumul spre soare.
cate 200 de nopti trebuie sa mai piarda in boabe de cafea?
si cate zile isi calca in picioare?

Copilule,drumul asta nu duce niciunde.
Te-au mintit. Toti.
Esti scuzat,naivule..
dar ai pierdut multe. Printre umbre nu se dau bomboane.
du-te acasa,aici..nimeni nu are grija de tine si ranile nu ti se vindeca singure..

..am crescut. si mi-e scarba de ingnoranta lor.
nu mi-e frica in intuneric.
pot sa ma astepte pe la colturi.
fiara de mult are coltii rupti.

nu a mai putut vorbi. si eu am ras.
Copilule.. ce s-a intamplat cu tine?
CE ESTI?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu