duminică, 6 martie 2011

posibil,nostalgie..

Tot ce a curs din mine au fost minciuni. Dar doar in clipele cu tine am incalcat voit,porunca.

Acesta este golul din care trebuie sa nasc caci in plinatate m-ai ucis.
Mainile tale transpirate pe sufletu-mi,cauta sa ma instige la pacat
in exteriorul trupului.
Aceasta este lumea in care sunt obligata sa ma vindec ori sa ma usuc din lipsa dragostei pentru tine.
Mainile tale bolnave pe gura-mi,inabusesc sunete ascutite si ma-nvata sa plang in mine de ciuda.
Sa nu-ti doresti niciodata uitare.
Aceasta-mi este viata de acum inainte. Fara nicio emotie,atat de sintetica incat ti-e scarba.
Sa nu-mi doresti niciodata sa-mi aduc aminte. Caci nu o sa ma insel.
Farame din mine iti zac si acum sub unghii.
Acesta esti tu,barbatul care m-a invatat sa-mi fiu amanta.

Ps: Si tot despre tine pot scrie..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu