vineri, 22 octombrie 2010

Tacerea acum ma bantuie.si-atunci..


Nostalgie si o mare doza de orgoliu.
shht...as vrea sa-ti prind mainile la spate.sa te strang.
sa te doara.
tot corpul.sufletul..
Sa simti pe piele ta ca nu poti trai fara mine.
Sa simt cum simti asta.
Sa-ti placa durerea.
Inca o minciuna. Ma mint ca nu ma minti.
Sa treaca...
Sa revina..
Sa stagneze..
mintea ta si mana ta si gandurile tale..
si ochii tai si vocea-ti groasa si toate saruturile.
..toate sa le iau.la mine sa ramana acum si mereu.
sa joc pe ele,sa le inalt dincolo de nori,sa le invelesc cu mine
si cu mine sa le ingrop
in tacere.
si adevar.
fara minciuni.
caci eu am invatzat sa nu ma mai mint.
fiecare atingere din trecut
simt cum imi sapa epiderma.
respiratia,mintea,oasele si carnea
brutal de duios si infiorator de trecut.
trebuie sa-ti simt degetele apasand tastatura.
trebuie sa-ti simt ochii devorand poze..
sa-ti vad dintii cu ramasite de carne printre ei
caci odata m-ai sfasiat.
si ma renasti.mii de farame de plumb..
si cad din nou..in fluturi
si iarasi ma inveti sa traiesc la inaltime.cu aripi
caci linistea este infioratoare...
iar tacerea ingheatza minti.cuvinte si ganduri.
Fa-mi trupul sa-ti simta soaptele
..si sa danseze cu visele pe care
vrei sa mi le indeplinesti atunci cand rasare soarele...
caci eu pentru tine voi fi intotdeauna dar niciodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu