sâmbătă, 20 noiembrie 2010

-Ca..


-Ca ma autoexilez in lumea asta de cacat.si-mi pierd urmele pasilor pe scrum.
si rontai chipsuri mucegaite in camasa de noapte pe trotuar.in genunchi in fata umbrei tale..
care ma apasa pe piept si ma doare..si-n gingi imi pulseaza frenetic o durere de minte.ca-mi plesneste si nu beau vin cu scortisoara.
Lanturile alea cu care m-ai legat de sufletul tau le-ai aruncat?
-Ca eu incerc sa le pierd si nu pot.Nu pot ca nu le mai gasesc si-atunci cum dracu sa le-arunc cand nici nu vreau?
-Ca tot ce vreau e sa te intorci odata.sa-ti biciuiasca palmele si ochii gandul ca ma vrei inapoi.
-Ca eu sunt pentru tine si sa nu mai fugi
-ca prostul stai si rumegi amintiri rotunde si vii ca nu pot sa rostesti doua cuvinte
pe care nu inca nu sti ca le simti.
-Ca eu fac greseli.multe si iremediabile si ma seaca decorul si orele la pictura..
ore in care as putea sa fiu in bratele tale ..nenorocite ca nu sunt langa mine.
si eu tanjesc si mor in fiecare clipa care trece si nu o mai pot aduce inapoi
-ca sare sufletul meu in indiferentza si iubire.
-Ca sunt o obsedata indragostita de ciudatenia sentimentelor tale si frica ta
de ciudateniile non-sentimentelor mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu