miercuri, 17 noiembrie 2010

Incoerentza


Buburuze si mal.
Langa pod pe banca.
Pe genunchii ploii
asez fluturi.
Pe sub tricou porti soare..

7NationArmy legata de pat..
in boxe se aude zemzetul
respiratiei pierdute in ceafa.
Ti-am zis sa nu mai fumezi in camera.

Dezbraca-te. apleaca-te deasupra mea
Ma doare palma.prea tare.
acolo unde ma saruti
caci am urme pe piele
scrijelite cu sarma aia care-ti iese din bratara.

O sa ma inec in ganduri.
Jur ca nu o sa mai las trecutul sa-mi stoarca
lacrimi.
Jur ca nu mai plang
pe sub pielea ta.

Imi arunc bocancii la geam.
paltonul la usa.
sa-mi calci pe epiderma cand intrii
in fumul din camera mea.

Goala sa fumez in fata canii de cafea
invizibila pentru omul pe care
il las in urma.
Nu ma recunosc
si asta ma face o idioata
Fericita
Caci armele le-am descarcat toate
in
"Nu mai esti"

Si mi-e frica
sa nu te insel cu viitorul
caci tot ce ai mai bun...
de luni pana duminica
am...
si
stii cum e sa fumam aceeasi tigara?
Divin.

Jur ca nu mai zambesc
pe sub pielea ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu