duminică, 28 noiembrie 2010

Mile departare


In barci de fericire.
Acolo sa fim noi si vaslele
peste intreg oceanul sa trecem
cu respiratiile blande
cu talpile arse pre cer..
ne-am dezgolit apoi toate gandurile
caci toate comorile-
ploile,viscolul,soarele tomnatic si pietrele seci-
le-am aruncat in fata capitanului
care ametit de alcool ,
ne-a pierdut separat pe mare
..printre stanci am intarziat ,am ratacit,am plans
fiecare urma uscata pe nisip.
din fire de nisip am facut castele
ne-am intemnitat apoi sperantele,rugile si
minutele frumoase-ca suntem departe-
intr-un pustiu decorat de copaci exotici
si scoici,intr-o toamna sau vara sau..
-fara sa stim ce anotimp mai trece pe langa noi-
ne-am scufundat in apa sarata
tot trupul
sa ne spalam de rusinea ca
nu am fost in stare sa
ne auzim strigatele de la mile departare
rasturnate-n paharul din mana.
Saruta-mi talpa piciorului
ca am ratacit ani in mana stanga-tin maci-
incercand sa ajung la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu