luni, 6 decembrie 2010

Out!

Azi mi-am lasat jumate de suflet acasa,si am dormit tot drumul.
Nici nu stiu cat % imi doream sa ajung si cat % imi doaream sa ma pierd
caci in fond,nicaieri,niciodata
nu ma asteapta nimeni la intrarea pe usa sau pe linia trenului..
si e sec ca trebuie sa fii undeva unde nu vrei,cand nu ai nici cea mai mica dorintza.
Ba rasare soarele ,ba apune..ba ploi,ba vise ciudate,umede,normale...
amintite sau uitate..
ba bani de tigari ..ba fara chef
..niciodata cum trebuie.
Certitudinea ca uneori tre sa renuntzi si la cealalta jumate de suflet ..
..si-apoi intrebarea:cum sa traiesti ca si cum n-ai fii? gol...
fara haine..Nimic.Rece...spre ger.si nu gasesti putere..
Nu vrei. Ar fi mai sec.
Te inneci haotic in preocupari cotidiene. dar in fond...Nu doar astea ti-au mai ramas?

Azi te scuip din mine afara. Afara printre nimicurile ce ma inconjoara.
Eu nu mai pot lupta pentru doi. Doi care niciodata nu au existat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu