marți, 2 martie 2010

(not)always on time


ori eu am innebunit complet si nu mai sunt in stare sa vad lucrurile cum sunt ,ori el e mai nebun decat de obicei . E clar. Hotarasc : imi iau campii..
Ce atata haos? de ce nu e simplu,SIMPLU,simplu..asa cum ar trebui sa fie? apoi nici ca poate ,nici ca nu poate. Inteleg totusi ca atunci cand iubesti nu mai ai nici o logica..dar totusi..CHIAR ASA? Vrei sa sti ceva? ..intrebi.. daca primesti un raspuns esti norocos.. si nu`i fac eu placerea asta de a intreba.poate foarte bine sa fiarba in suc propriu ...sa nu doarma noaptea gandindu`se de ce ma port asa! Na! Si asa as fi vrut sa`i soptesc in litere "te iubesc" ..sa i se lipeasca fiecare sunet pe timpan..sa`l obsedeze ..sa`l tampeasca mai mult..sa ajunga sa`i fie lehamite de voci.

Da`mi respiratia ta intr`un borcan. Iti dau o suvitza de par..
Omoara`mi degetul mic ca intr`o noapte..
Sugruma`mi costele ca intr`o noapte si NU ma lasa sa mai plec.
Iti mai fac o schitza..te lasi sa citesti primul cuvant din caietul roz...

Iar devin proasta. Acum trei minute eram nervoasa si acum ma apuc sa scriu amintiri... Si nu vreau nici o certitudine. NU TE INTREB NIMIC. nici tu sa nu indraznesti . ..treci la lacul morii.seara sunt caini :)) (am fost rea aici...dar strumful-sconcs ar cam trebui sa slabeasca si "wii" nu ajuta.. da dependentza! -ca si mine-)
Avand in vedere vremea schimbatoare din creierul meu ,revin la sentimente mai bune si iti zic ca era alb si crem ..si mai erau si carti... si cel mai important era albastru si negru ..putin verde si nu mai stiu culoarea... Important e ca s-a numit dragoste.. am simtit asta .

Nu ajung la cafea. ..dar ajung la TE IUBESC (proasta,profund,de mult,calm,ravasit,posaca,euforica,calm,sensibil,fara psihiatru,intr-o camera,cand traiesc,in nostalgii,toate anotimpurile,si tu.. )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu