sâmbătă, 20 martie 2010

Nu platesc timpul


Aproape tremur . Aproape am uitat desi tocmai azi m`am tot gandit. Mai am ceva timp pana cand se termina. Si ce fac ? Ce sa mai fac? ..oricum pana acum nu am facut nimic. Cand vrea sa incep ceva,ma gandesc ca nu mai am timp si irosesc..

Nu disper in ultima instantza. disper in recurs cand imi dau seama ca iar o sa pierd.
Nu o sa pierd ceva sau pe cineva ..o sa ma pierd doar. Cum? Asta stiu de ceva vreme.
Sunt obosit de cuvinte.
Sunt obosit de gura asta ce saruta mecanic ciobul.
Ma obosesc cu boala si cu tine paranoica. Mai lasa dracu restul in pace. Nu ai restul si te tot ti de el . Functioneaza? ..Timp la litru de baut. Cu cat beai mai mult cu atat esti mai treaza ..cu atat mai mult iti functioneaza rotita si iti dai seama de sfarsit.

Viatza a fost inventata pentru oameni care stiu sa traiasca ..nu pentru oameni care se omoara sa-i gaseasca trupul si sa faca dragoste cu el.

"in ochii tai e ninsoarea" ..In ochii ei ninge tot timpul?
In ochii mei se afla marginile. Sunt la limita. mi-a baut continutul si e beat de mine..si uita ...uita tot ca pedeapsa pentru a consumat ce nici nu trebuia sa priveasca .
Sunt tumentat ca tot curgi in mine,nu te mai termini ,nu ma mai amestesc ,nu ma mai sorb ,nu ma mai simt si tot mai inghit ca maniacul dintr`un deget sentimente lipsa .
Ce mai vreau sa inventez daca toate au fost inventate,inclusiv tu? Oricum esti o alta inventie ieftina care e ascunsa sub un strat imens de fire de iarba uscata.

Cand ajungi la sfarsit iti aduci aminte de mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu