vineri, 12 martie 2010

Zambet de clovn

O inima scrijelita pe parchet recent . Nu reprezinta mare lucru . Doar plictiseala i`a dat nastere.Am spart ceva.Am spart ghinionul sau doar m`am taiat la deget? ...Sa `ti zic despre inima aceea. Sti ce e interesant la ea ? Interesant e faptul ca toata lumea o joaca in picioare cu indiferentza si cu nebagare de seama si NU O DOARE .. Asta este intr`adevar de invidiat ...cred ca este prima inima pe care o vad si pe care nu o doare . Langa ea era o scrumiera si roua era afara. Si faleza privind inima prin geam parca o invita la o plimbare.. Dar cum sa plimbi o inima care tot timpul sta neclintita? sta intr`un centimetru al ei..NE asculta,Ne vede,Ne condamna,NE rade in fatza cand observa absurditatea gesturilor ,Ne incomodeaza din cand in cand cu prezentza ei,Ne asteapta mereu cuminte in acelasi loc si NU ZICE NIMIC . Asta da inima perfecta . Acolo...doar intr`un loc ,fara simtire,fara o stare definita... O imima care ar putea contine atat de multe si care in definitiv releva nimicul..Si culmea! E chiar inima mea ..Eu am scrijelit`o .

Am visat lilieci.Multi.Prea multi. Liliecii se prindeau salbatic doar de spate. La final au ramas doar 2 lilieci prinsi de gatul a doua persoane.AM visat si altceva noaptea trecuta. -Altceva -putand reprezenta atat persoane cat si obiecte. Nu conteaza asta. Ce conteaza este faptul ca iar nu am dormit. Iar am picat in starea initiala de lipsa acuta de somn . Si asa de mult mi`as fi dorit sa`mi dorm cat mai multe ore de existentza . Timpul ma pedepseste prin noptile astea pierdute . Imi rade ironic in fata ..parca as fi un clovn penibil in circul asta al framantarilor,menit sa`si poarte dispretul timpului pe haina interioara,cat mai mult. Un clovn care`si poarta crucea in jos/sus? Un clovn sunt ..mereu cu un zambet tampit pe fata. Zambet stergator de inimi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu