marți, 19 ianuarie 2010

Incercare de dezamortire . Ratata.


"-Ce vrei?"
...ma intreaba un prieten seara trecuta.
"-Nu vreau nimic! eu am TOTUL! " ii raspund.

Sunt sigura ca exista persoana care oricand si oricum m`ar contrazice..
Nu va grabiti sa`mi sariti la gat.
Oricum nu ascult nimic.
TOTUL meu este de infinit de ori diferit fata de al altora.

Daca totusi as starui sa gasesc un lucru pe care nu`l am datorita ingradirii universului este acela ca NU AM ARIPI. As vrea sa vad lumea de sus ..sa fiu libertate si minunatie macar odata. -acest lucru nu`l am datorita limitarii conditiei umane,in lumea reala exist intr`un tot al meu.-
Nu ma asalta cu shit`uri :) ..Sunt prea scarbita de lipsurile altora ca sa ascult lamentarile tale.
Aspira.
Crede.
Ai.

Trebuie sa fii tampit sa spui ca viata nu e frumoasa. Trebuie sa fii tampit sa nu vezi ca viata e doar repetativitate,doar cliseu,doar ..( )
Spun astea fiindca sunt doar obosita de tot ce nu`i la locul lui in lumea din afara lumii mele.
Nu inteleg cui se conformeaza oamenii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu