miercuri, 6 ianuarie 2010


Ploua de ceva..
Ploua de ceva vreme!
Fumez de ceva timp!
Neinteleasa sunt de cativa ani..
De cateva ori am fost aici cu cineva special
De cateva ori peretii pavilionului m-au privit sarutandu-ma si..
Niciodata nu au zis nimic
..Trebuie sa-i invat sa-mi sopteasca amintirile.
..Trebuie sa nu mai fie frig in ianuarie....
De ceva vreme primesc cu fericire sfarsiturile de an
Alalteri a fost decembrie.
De cateva ori m-a sarutat ,m-a imbratisat,m-a avut cineva
..Odata in decembrie mi-a cerut trupul el...
Odata in ianuarie mi-a cerut trupul...
Nu va mai fi ianuarie cum nu a mai fost decembrie...
Voi mai fi de multe ori nostalgica in decembrie si-n ianuarie ,multi ani.
Aceiasi copaci cu alte frunze imi vor aminti si-mi vor croseta zambete langa o tigara stinsa de cateva secunde.
Niciodata nu va mai fi decembrie trecut .
In decembrie trecut ,ploua cu stropi mici..
..ploaie mocaneasca identica si diferita de ploile mocanesti trecute.
Ne-am avut cand ploua si...iubesc ploile si ochii..
..si cioburile fericirii avute total
Am inceputul in sfarsit mereu ..in decembrie trecut si inceput de ianuarie.
In vopsele in ulei nu am nimic..
vopselele in ulei imi au totul.
Vopsea si el..
I-am lasat peste ani,filtrele de tigari fumate,in scrumierea amintirilor.
Nu arunca scrumul,asteapta sa vin sa-ti golesc scrumiera..
..asteapta sa port pe buze parfum de sampanie si ..spala-mi trupul de fum..sau soarbe-mi-l total...
.. Tremura-ma pe aceeasi canapea in decembrie viitor.
Asteapta-ma fara sa fii convins ca voi sosi in decembrie viitor pentru a fuma o tigara impreuna in ianuarie.
Iti voi canta peste ani o romanta meschina si-mi voi scufunda brutal degetele in invalmaseala firelor tale de par..
Iti voi lovi peste ani ,nisipul celulelor fiintei tale pantru a-ti alibera interiorul de pietre
si mi te voi cerne in mine.
Vocea ta imi va inneca urechile mici ,intr-un inceput si intr-un sfarsit sa ploua in cuvinte totale.
Silabele nu le vreau..le arunc in haul unde noi ne terminam
unde..esti tampit de al meu!

2 comentarii: