vineri, 29 ianuarie 2010

Undeva aici in pat ..fara carti ...

Nici un chef de invatzat..da` NICI UNUL !!! si mai am timp (oarecum) ..tre sa fiu pe ultima suta de metrii ca altfel nu as fi eu :)
Sa povestesc totusi .. intrai intr`o librarie la nimereala azi ..da` numai Cretinisme de carti..rar gasesc una care sa mearga cat de cat mama in mana cu interesele mele .
Si totusi,important e ca mi`am luat betisoare parfumate de opiu.
Azi ii e dor de mine (ca sa schimb subiectul) si culmea..asa ma seaca si pe mine dorul incat nu mai vad lucrurile limpede. Ma dor genunchii de dooorul asta nebun ce`mi acapareaza simturile . dar,ca sa vedem partea buna a lucrurilor : inca simt :) si se prea poate sa fie undeva pe culme intensitatea. Same old Dana . I`m not dead or should I say I`m not sensless ?!
Sa ma pun totusi sa invatz ? nuuuuu....... NU AM CHEF AZI...
Ne vedem joi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu