vineri, 14 mai 2010

cand nu am ce face...ma gandesc la tine.


I am only missing one thing in my life. Love. Sad

Asta trebuie sa recunosc ca nu inteleg. De ce mi se schimonoseste mie fata de tristete? Ar trebui ca durerea ta (generata de alta durere si nu a mea) sa ramana doar a ta. Chiar e aiurea.
E aiurea sa-ti car eu crucea.
Dar si mai aiurea e sa ti-o car cu placere.
Ar trebui sa ma simt ofuscata,pierduta in dimensiunile urii sau blazata caci oricum confuzia pluteste de ceva vreme in mintea mea.
Ar trebui sa nu imi pese. Sa te alung.De tot.Din toate.
Sa te spintec cu tipete.
Sa ma simt invingatoare..
..Dar nu. Azi visez buline. La figurat.
Buline de ploi in care mereu ne intalneam. Si eu eram ciudata si tu nu intelegeai si iti aprindeai alta tigara.
Vreau sa fiu apa.Sa te spal pe interior de toata mizeria lumii si sa nu sti.
Sa nu sti ca eu sunt...
Sa nu sti ca eu iti inund tot trupul.
Revino sa te inneci in mine. Sa ma inghiti in nestire.
Dar tot stagnez pe fond sentimental.
Stagnez pentru ca nu imi am viata trecuta .
Plina de noroi. si ochi sapati de lacrimi.

uneori mi-e ciuda ca nu stiu sa te urasc. nu stiu, pentru ca ai avut grija sa dispari inainte de a ma invata cel mai important lucru.
Tu si cand imi esti la picioare esti deasupra mea.
proasta sunt ca iti permit.
Si azi iti mai permit ceva pentru ca ma simt buna.
iti permit sa fii generatorul starii mele de confuzie.
sau o stare nedefinita .
o stare de inca-iubire, inca-speranta-ca-te-voi-ura, inca-bajbaind-in-trecut, inca-bajbait-in-intuneric.
Poti dormi in continuare linistit,oricum stiu ca nu te intereseaza frustrarile mele.
si setea nepotolita de poate-mai-vreau-ce-inca-nu-am-avut-dar-daca-imi-doresc-trebuie-sa-aiba-gust-de-piper-cimbru-alcool-fericire-si-minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu