duminică, 9 mai 2010

Luni,10 mai 2010


Ce pot sa spun?
..Trebuie sa existe o continuitate indiferent de lucrurile care se intampla pe parcurs.
O zi goala.
O zi nostalgica.
O zi de mai ca si acum doi ani.
..Cu o diferenta.
Azi nu mai privesc mainile si nici nu mai zambesc stanjenita.
Azi nu ma mai indragostesc.
In fiecare an,ziua asta doare. si doare tare.
nu spun.tac.
privesc in gol si merg inainte.
Ce mai faci?
Azi este ziua noastra si nu o sarbatorim.
Niciodata nu am sarbatorit-o si nu o vom.
Eu o simt.
mereu.in fiecare an.

Unele lucruri raman la fel chiar daca trece timpul.
Trece timpul!
Si nu mai port rochitza gri ..
..nu ma mai ascund sa fumez o tigara singura.
singura iarasi intr-o zi de mai. De ziua mea.
Caci in fond,ramane ziua mea ..doar eu mi-am dat dragostea.
..tu doar ai aruncat-o la gunoi.

-fix 2 se fac?
-da.
-misto. :) hugs
-nu le vreau (nu ii scriu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu