joi, 6 mai 2010

nesomn


Nu mai pot.
Toata treaba asta trebuie sa inceteze.
Sunt obsedata,confuza..si trista.
De ce atunci cand mintea iti spune ca nu mai e nimic,sufletul te indeamna sa speri?
Aiurea.
Daca era sa fie,era si acum.
Nu mai e ca nu mai are cum sa fie si gata. Imi leg sufletul de nor.
Acolo sa stea.
Oricum nu coboara cu ploaia regasirii.
ploaia asta mult asteptata de subconstient nu o sa fie.
Am atatea posibile variante in cap incat imi vine sa-mi iau campii. In loc sa-mi vad de ale mele stau sa-mi storc creierul de prostii.
El oricum nu se gandeste.
Daca s-ar gandi ar fi ceva. ar fi elect the dead.
ar fi aici. dar e acolo si acolo ramane.
e acolo si ramane si in sufletul meu.
Nu stiu care nu vrea sa plece.
nu stiu de ce nu vrea sa se dea plecat cu totul.
prin absentza e inzecit mai prezent.
si nu e corect.
pentru ca eu nu sunt acolo.
pentru ca eu sunt aici toata.
toata mi-am ramas numai mie.
bestie fara suflet.
bestia e.
off!
Undeva a intervenit o eroare. nu trebuia sa fie asa
nu trebuia sa nu mai fie.
de ce nu mai e?
eu VREAU sa mai fie.
Oricum tie nu iti zic.
Toata treaba asta te face ca toti.
si in consecintza nu meriti.
chiar daca meriti
punct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu