miercuri, 5 mai 2010

Lipsuri


Te opresti pe faleza.
nu duce nicaieri.
Un bec de foc iti mangaie talpile picioarelor.Initial.
Mai faci un pas in viata mea.
Focul incepe sa-ti cuprinda picioarele. Pacat. Le inneci in bere de vara si taceri de noapte.
Racoare.
Scrum apoi.
Mi-ai dat cenusa pasului urmator.
Pasesc pe urmele cenusii tale.
Faleza idealului nu duce nicaieri.
doar la tine.
Dar ma opresc. Nu are rost sa mai continui.
E un drum prea lung.
Prea putin presarat cu stropi de nisip.

Cheama-ma.
O sa ma iau in ultima adiere de optimism dupa vocea ta.
Si sus.
Acolo in varful placerii poate te voi gasi.

Am uitat ca nu mai ai voce pentru mine.
Noi niciodata nu am avut voci.doar priviri.
si nu am avut nici bucati de simtire.nici timp.nici loc de altii.
Ne-am avut pe noi.
Infinit despartiti.
Avem tacere.
Praf.
Amintire.veche amintire.
Acolo ma gasesti orbecaind.


Iti pictez eu timp.si suflet.
..dar nu ma lasa sa pictez nimicul.

In fata ta imi ingenunchiez orgoliul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu